Hong Kong nocą - czyli twarze w świetle neonów
Kroniki Hong Kongu rozpoczniemy w ten czwartek (2.kwieceń.2009) o godzinie 16:00 u mnie w mieszkaniu.
- Każdy kto NIE dostarczył mi jeszcze opisu postaci ma czas do środy do godziny 20:00 potem deadline bezpowrotnie mija!!! <- niesugerujcie się prima aprilisem
- Możecie się już zastanowić jak porozwijać swoją postać jakie atuty czy jaki kropki gdzie wcisnąć. Ja mam wydrukowane karty, które czekają na wypełnienie.
- Przypominam o karteczkach z opisem wyglądu swojej postaci na sesje
Jak macie jakieś pytania lub zastrzeżenia to pisać śmiało do mnie lub tutaj...
pozdrawiam Święchu
Offline
W ten czwartek odpadam. Ja mogę Cię podbierać z dworca Veto, choć planowałem jeździć rowerkiem, ale wolę już odpalić samochód niż brać Cię na "rurkę"
Przy okazji Veto wyślij mi, albo wklej, pare słów o swojej postaci. Oczywiście jeśli to nie mega tajna tajemnica.
Offline
Mam tutaj przykład postaci taki właśnie znalazłem w necie. Zwróćcie uwagę jak autor opisuje co kieruje samą posatcią i dlaczego.
Andros Georgios
Andros, mieszkający w Atenach spokrewniony, jest według wampirzych standardów nowicjuszem – został przeistoczony w latach 60-tych ubiegłego wieku. Za życia był prawosławnych duchownym, co może tłumaczyć jego niechęć do pożywiania się na ludziach; robił to kilka razy w ciągu swego Rekwiem. Kieruje nim Nadzieja (Hope), że uda mu się przeżyć swe nie-życie bez krzywdzenia innych ludzi. Bardzo mu zależy, by pić jedynie krew zwierząt – co wzbudza uśmiech politowania u większości wampirów w mieście. Niemniej jednak jest tolerowany, ze względu na swoją wiedzę na temat ognia. Sam boi się go panicznie – i ta właśnie fobia motywuje go do zgłębienia natury tego żywiołu. Ma nadzieję, że uda mu się znaleźć sposób na to, by uzyskać większą odporność względem płomieni. Jego poszukiwania są natury teoretycznej: nie przeprowadza eksperymentów; natomiast wszelka wiedza o ogniu: raporty z pożarów, analizy chemiczne, historia i metody działania straży pożarnej, wierzenia i przesądy związane z ogniem – jest dla Androsa na wagę złota. W istocie skazą tego wampira jest specyficzna odmiana Chciwości (Greed) – traktuje zgromadzoną wiedzę, jak swój najcenniejszy skarb – dla niej chyba tylko byłby wstanie złamać własne zasady, i nie chce się z nikim nią dzielić.
W trakcie swych badań zdarzył mu się niecodzienny wypadek. Gdy analizował arabskie teksty o duchach ognia i jednocześnie przesłuchiwał maniakalnego podpalacza został opętany. Trudno mu ustalić dokładną przyczynę opętania czy też naturę bytu, zamieszkał w jego ciele. Andros nazwał go Efrytem. Ów byt raz kilka tygodni opanowuje umysł i ciało wampira na całą noc. W ciągu tej nocy, korzystając z wiedzy Androsa, przygotowuje pożar. Pożary te są wyjątkowo trudne do ugaszenia, zawsze przynoszą kolosalne straty finansowe, często też ginie w nich wiele ludzi.
Jeżeli można w jakikolwiek sposób porównać motywację Efryta, do znanych istot, to najtrafniejsze byłoby określenie jej jako mieszaniny Rozwagi (Prudence) i Łakomstwa (Gluttony). Efryt syci się płomieniami, zwłaszcza niszczycielskimi. Jednak nie każda noc, w czasie której przejmuje kontrolę nad Androsem, kończy się pożarem – dość często poświęca je on na drobiazgowe przygotowanie pożaru, zdobywanie potrzebnych informacji czy sprzętu. Poza tym Efryt chce kontrolować Androsa jak najdłużej – wampir jest mu bardzo użyteczny; z jakichś powodów stanowi dla niego wygodne miejsce pobytu.
Seria pożarów wzbudziła poważny niepokój zarówno wśród śmiertelnych mieszkańców Aten, jak i wampirów. Ludzie podjęli wiele działań zapobiegawczych – przez co wampirze schronienia są narażone na odkrycie. Książę miasta ogłosił za podpalaczem krwawe łowy – w pożarach zginęła dwójka spokrewnionych.
Andros zdaje sobie sprawę, że jest opętany – i że to on jest pośrednio sprawcą pożarów. Chciałby uwolnić się od zamieszkującej go istoty – lecz jednocześnie boi się mówić wprost o swoim problemie, w obawie przed karą. Poszukuje pomocy godnej zaufania i dyskretnej.
To tak dla przykładu. W swoich postaciach też muszą się znaleźć: cnota i skaza czyli jasna i ciemna strona gracza. Skazy i Cnoty są jednymi z podstawowowych "cech" opisujących psychikę postaci. Dlatego proszę żebyście do tych postaci wybrali sobie po jednej oczywiście cnocie i skazie:
CNOTY: nadzieja, rozwaga, sprawiedliwość, szczodrość, umiarkowanie, wiara, wytrwałość
SKAZY: chciwość, gniew, lenistwo, nieumiarkowanie, pycha, zawiść, żądza
opisy tych wszystkich cech zajdziecie w podręczniku głównych do Świata Mroku od strony 100 się zaczynają.
Offline
Święchu napisał:
CNOTY: nadzieja, rozwaga, sprawiedliwość, szczodrość, umiarkowanie, wiara, wytrwałość
SKAZY: chciwość, gniew, lenistwo, nieumiarkowanie, pycha, zawiść, żądza
a można tak :
cnota - umiarkowanie
skaza - nieumiarkowanie
albo :
cnota - rozwaga
skaza - gniew
albo :
cnota - szczodrość
skaza - chciwość
albo :
cnota - wytrwałość
skaza - lenistwo
??
Ostatnio edytowany przez Veto (2009-04-01 13:49:11)
Offline